erik johan andersson och jag

Jadu, praktik idag, varit och ""badad"" i glasfibertjosan. Fyfan va de klia överallt även fast ja duschat och allt helvete. drygt. Men ah, gått bra idag även fast alla motgångar och skit.

fittiga SWEDEN som förlora i hockeyn.. ursh... blä! Hade hoppats på att se dem vinna osguld en gång till ;)



Ska snart iväg och spåna massa jävla spiltor/boxar på hippo inför helgens tävligar. Fyfan vad jag hatar att jag har häst vissa gånger... Men dem gångerna är så få så att... ;) Önskar att jag själv kunde tävla till helgen.. Men nee... Men nästa helg ska jag nog vara med på träningen iallfall! lite mjukt till en början. :)


Skit cool jag vet!
men någon gång mst ja väll bju på en bild fan..

Fortfarande så älskar jag min bästa låtjävelEuskefeurat – Det Är Hit Man Kommer När Man Kommer Hem

Kommentarer
Postat av: Anonym

konstig du ser ut



2010-02-25 @ 22:51:01
Postat av: Anonym

bju på bättre bilder på dig me uringningar å tajta linnen ;) ;)

2010-03-01 @ 16:44:09
Postat av: emelier

det är den skönaste låten som finns! =)

2010-03-31 @ 08:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0