memo

Japp, fredag imorgon, heta arbeten med skolan, sen klickklockklack, sedan blire väll hästen och sen vare nå annat också... :P aja iallafall, helg!

Jag har jättejätte tåkigt just nu, sitter och lyssnar på musik och gör absolut ingenting. Därför bestämde jag mig för att skriva ett, som vanligt, ointressant blogginlägg.

Apberget är nerlagt för tillfället och jag kan tänka mig hur alla småfjortisar och apberget gangstrar bara heeetsaaar och skriker " APA ÄR NERE, ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHH" som om världen går under... suck...

Ehh... Justjafan, min pappa gillar Taio Cruz – Break Your Heart ! hahah.. japp, de va ju kul å veta.. Fuck, drar minnen i bilder nu!

Jönas 18 år
Nickepånken i vännäs Sugar bäbis och liten!
Jag och Mändie Födelsedag och hel knas.

Saknar otroligt mycket...



Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt!

2010-01-28 @ 23:30:49
Postat av: Anonym

de är typ roligare inlägg dom ointressanta

2010-01-29 @ 00:26:34
Postat av: Anonym

hade du en pojkvän under utlandsresan som du endast träffade där? eeeeeh

2010-01-31 @ 16:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0