braaapbraaaap

Mammsen fyller år idag, och de är våffeldagen , tydligen, iallafall så. blir inge våfflor då järnet e pajj. men blir massa goda tårtor och cupcakes och grejer. mumms! kommer dö på kuppeen... :)
Men nu är de bara så att jag har inte hunnit köpa något åt henne.... Men jag ahr mina idéer så bara om hon kan vänta några dagar får hon en presentish. <3



hur som helst borde jag fara och hämta cross grejerna nu. men ne.. ingen som kan köra och pengarna har pappsen...

Tycker de är skit kul då folk lägger upp nya bilder på sig själv och grejer! vill också göra de men de är bara de att jag ORKAR inte ta pose bilder.. :P ojoj.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kör på pose bild i bikinin istället

2010-03-25 @ 17:15:36
Postat av: ensam nattis på teg......

nu känner jag mig dum som ens frågar:

får jag någon julklapp ens?:(

2010-03-25 @ 19:33:01
URL: http://ntliiii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0