uppdatering iallafall

Blogg, va i helvete e de för skit...

iallfall, lovet suger kuk och ja taggar inte att skolan ska börja igen. Är sjuk nu som ett svin pga att en viss Robin Norrgård skulle smitta ner mig. Men de får man ta om man ska va upp i allt hela tiden.

hursomhelst så har min lilla flicka Natalie Lindberg fyllt 18 år i måndags och jag taggar tills hon fått körkortet så ska vi till PATRICIA eller hur fan de nu stavas och platta lite knogar.. :) <3


Ehm.

Skönt som fan att de är + grader ute nu på dagarna och skinande sol. Men snart är de väll slut med de också.. Man blir alltid på bra humör då man kommer ut i värmen och solen, tänker på en härlig strand, kall öl och trevliga kompisar.... Hmm. Längtar verkligen till sommaren nu..


Emme och Robin steker.... lol

 

Vännäs Big Jump 2010


Skit samma. Tycker inte om att blogga pga att de är inget som får mig att vilja sitta och skriva hela tiden.. Men ah. Ni som nu sitter och slösar tid på att läsa min blogg vet ju om att ja uppdaterar lite då jag vill. :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

oooh update.



på tiden!

2010-03-14 @ 22:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0